Thursday, October 11, 2012

16

ASSALAMUALAIKUM...


alhamdulillah...dah menginjak umur 16 tahun dah anak dara umi dengan abah..


most thanks to ALLAH yang memanjangkan umur saya, yang sentiasa memberi rezeki kepada saya, yang sentiasa mendengar keluhan saya, yang sentiasa baik tyerhadap saya, yang macam2 lagi lah kepada saya sampai saya pun tak terfikir..banyak sangat nikmat ALLAH bagi..alhamdulillah..


terima kasih jugak kepada umi yang mengandungkan saya selama 9 bulan...kemudian, melahirkan saya dengan susah payahnya. dan menjaga saya sampai besar macam ni..dari sekecil2 zygot sampai sebesar2 manusia,,


terima kasih kepada abah yang juga menjaga saya,,, yang bersusah payah cari duit untuk bagi makan keluarga..yang sentiasa cuba memenuhi keinginan saya. hehe


terima kasih kepada adik beradik, abe ja, abe dan ebi yang sudi menjadi teman bergurau saya di rumah, yang selalu mendengar cerita pasal kawan2 saya, pasal sekolah saya. terima kasih juga kerana sentiasa bergaduh dengan saya!!!


terima kasih juga kepada sahabat2 yang sentiasa bersabar dengan sikap saya yang agak leceh dan mungkin sedikit manja. terima kasih kerana sudi mendengar cerita2 saya yang entah pape tu. terima kasih kerana sudi menangis bersama saya dalam pustaka atau di mana-mana sahaja..haha..terima kasih untuk macam2!!


p/s : tq su, anis and que for that valuable present. insyaALLAH, i'll read it every day..love da three of u so much!!!

♥...MENARIK...♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...