Monday, September 3, 2012

UNTUK AWAK...

assalamualaikum...


awak, awak tahu kan saya sayang awak sangat-sangat?
awak, kalau saya ade buat salah depan awak, jangan takut untuk tegur saya. apa guna kawan kalau takut nak betulkan kesilapan kawan sendiri?
mungkin kadang-kadang terluka, tapi jangan risau, saya ni terasa hati kejap je.
awak, kalau saya tak adil, cakap direct je kat saya. saya usaha untuk adil.
awak, saya tahu saya tak cukup baik untuk awak, saya mintak maaf.
awak, mungkin kadang-kadang perangai saya buat awak menyampah, tapi tulah perangai saya. maaf sebab saya tak mampu nak sorok perangai saya yang tak berapa baik.
awak, saya tahu saya selalu buat awak sakit hati, tapi, awak boleh kan maafkan saya?

awak, saya mintak maaf tak mampu jadi kawan awak yang baik.saya sayang awak walau apa pun terjadi. saya tak harap awak untuk sayang saya sebagaimana saya sayang awak. cukuplah awak letakkan saya di hati saya. jangan pernah lupakan saya, kalau takdir menentukan kita akan berpisah.

No comments:

♥...MENARIK...♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...