Saturday, March 31, 2012

YUMMY!!!

ASSALAMUALAIKUM....


alhamdulillah..jari yang dok berapa nak mulus ni masih ade kudrat nak menaip sambil on9..


YUMMY!!! jom cakap pasal makanan! ye, makanan. ape makanan kegemaran korang?? macam2 an?? ade yang suke makan masakan mak, masakan ayah, maggi, kfc, rfc or pape je la.. kalau saya la, ni antara makan kegemaran saya.

jeng jeng jeng!!!
-
-
-
-
-
-
-
-
tom yam super berasap
mee kari yang umi buat!! bukan di kedai atau orang lain buat.


tapi, jika jasad dah diisi, roh pulak nak isi dengan ape?? mesti nak makan jugak kan?? roh pun mesti rasa lapar jugak kan?? hah!! so, makan jugak makanan yang rog perlukan. jangan sesekali menyeksa roh dengan membiarkan dia kelaparan!!!! kebulur nanti, susah tu!!!


ape makanan roh?? antara yang paling sedap ialah dengan...


1...zikir. yeah..zikir. mengingati ALLAH.

2...BACA AL-QURAN pun sedap jugak. membawa ketenangan dan kekenyangan kepada roh kite.

dan semestinya banyak lagi kan?? ape2 sahaja aktiviti keagamaan yang termampu dilakukan. takkan tak tahu kan??


wah!! alhamdulillah. kenyang nye jasad dan roh!!!

No comments:

♥...MENARIK...♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...