Thursday, February 16, 2012

HARI TERAKHIR

assalamualaikum..


ape kkhabar kalian?? ape khabar awak? apa khabar kamu?? dan mereka? moga dalam keadaan sihat.. lama sudah tangan ini tidak menari-nari di atas keyboard yang lembut macam bantal kapas. huh!!! rindu!!!


ape cerita terbaru?? as the title above, HARI TERAKHIR!!!! hari terakhir?? untuk ape?? jeng jeng jeng

**

**

**

**

**

**

**
hari terakhir di smk puteri!! terakhir kalinya kaki ini melangkah di sebuah sekolah yang berdiri megah di bandar kota bharu. di sini aku memulakan langkah sebagai seorang remaja. di sini aku mula mengenali cita dan cinta. ops!!! cinta?? ye la, cinta kepada guru, cinta kepada sahabat. kan???


smk puteri akan tetap dalam kenangan. segala kenangan akan ku kunci kemas di hati juga minda.


teringat lagi masa mula2 masuk di smk puteri. masa tu, sorang kawan pun takde. cuma aku sendirian. perlahan-lahan, ukhwah mula dijalin. perlahan-lahan, diri cuba menyesuaikan diri dengan keadaan baru.


aku melihat orang lain pergi, meninggalkan kami di sini. dan kini, aku yang akan meninggalkan mereka.


YA ALLAH, restui perjalananku.



p/s : minggu depan sudah ke sekolah baru,... berdebar la pulop weyh!!!

No comments:

♥...MENARIK...♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...