Monday, October 17, 2011

TREND TUDUNG 'LONI'

assalamualaikum warohmatullah hiwabarakatuh...


untuk entry kali ni, saya nak sentuh sikit pasal trend pemakaian tudung di malaysia pada zaman sekarang ni...semakin hari, kelihatan semakin 'cantik'kah?? semakin 'trendy'kah?? herm...atau, semakin buruk? semakin jauh dari landasan syariat yang sepatutnya?? jom kita selidik sampai ke lubang cacing..!!


jom kita tengok gambar ni dulu..mak aih..tinggi betol sanggul nye. adakah korang salah satu pemakai sanggul ni??? kalau ye, baik hentikan dengan segera!!! tengok tu! nabi muhammad saw pun larang tau. kalau rambut tu panjang sangat. cuba la cari alternatif terbaik untuk elakkan rambut anda tu jadi macam bonggol kat atas kepala anda.





yang ni pulak stail buat kat tekak tu jadi ketat. konon2 nye
lah cantik. tapi tak ah cantik sangat. dah la menampakkan bentuk tekak. bukanke tekak kita tu pun aurat?? lu pikir la seniri!


hah! ni satu lagi. perasan tak?? makin lama, makin banyak orang pakai tudung fesyen cam gitu. jenis la berjerumbai sikit tu kat depan. cuba korang bandinkan fesyen tudung yuna nagn rahib kat bawah tu, ada iras2 tak korang rasa?? huh! no komen.


nota hati : sorry kepada sesiapa yang terasa. tapi bukankah kita perlu saling mengingati agar hidup lebih diberkati???♥♥

No comments:

♥...MENARIK...♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...