Sunday, October 16, 2011

~ANUGERAH TERINDAH~

assalamualaikum warohmatullah hiwabarakatuh... erm....ape ye agak2 nye anugerah ter paling sangat indah??? mesti ade yang jawab muka yang cantik la, badan yang langsing la. erk, macam2 la. tak larat teman nak nulis satu persatu jawapan tu.


 nak tau tak?? jeng jeng jeng..










kenapa islam?? ekcelinye sebab, cba korang pikir balik. agak-agaknye lah kan, kalo korang tak dilahirkan sebagai ornag islam, korang pasti tak yang korang akan terima hidayah ALLAH, pastu masok islam?? tak kan??


 SO, bersyukur la sebab kita dah dilahirkan sebagai MUSLIM. tapi jangan la hanya islam pada nama or ic je, insyaALLAH kita sama2 amalkan ajaran al-quran dan sunnah junjungan besar, NABI MUHAMMAD SAW.. sekian saje entry pendek ni. semoga mampu menjadi peringatan untuk saya dan juga kalian. wallahu'alam.~.~

No comments:

♥...MENARIK...♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...