Friday, August 5, 2011

RAMADHAN TIBA LAGI

assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh..


alhamdulillah..segala puji bagi ALLAH kerana telah memanjangkan umur kita untuk melangkah lagi pada bulan yang penuh berkat ini..semoga amal kita akan bertambah..jom sama2 berebut ganjaran pahala yang digandakan pada bulan yang mulia ini..


bulan ni bulan yang penuh berkat...peniaga2 mencari rezeki pada setiap bazar ramadhan...waktu petang2 tu..(yummy..) orang yang jula baju, tudung n so on tu pun boleh jadi orang kaya sementara. jualan mereka begitu laku.. sebab ramai yang nak buat persiapan raya..


banyak lagi sebenarnya rezeki yang datang..tapi sebenarnya tak larat dah nak cakap...nikmat ALLAH tu tak terkira sebenarnya..lagi2 bulan ramadhan nih..


nak cari rezeki yang tak terkira banyak tu tak salah pun..tapi jangan sampai abaikan ibadat pada bulan nih... pahala tu lah bekalan kita untuk ke syurga.. kan??

MARHABAN YA RAMADHAN!!!

1 comment:

Aisyah said...

semoga ramadhan tahun ini dapat memperkuat keimanan kita

♥...MENARIK...♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...