Sunday, August 28, 2011

RAMADHAN BERLALU, SYAWAL TIBA

assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh


huh!!! sedar tak sedar, ramadhan yang datang sebulan lepas akan berlalu tak lama lagi. raya pulak yang akan tiba.


SAPE YANG PALING HEPPY??
erk, mestilah kanak2 ribena kan?? time ni lah budak2 tuh nak round satu kampung, nak pegi cari duit raya banyak2. hu3..teringat pulak masa zaman kecik2 dulu. tapi saya tak ade lah sampai g jalan2 satu kampung. malu lah.



so, sempena sayawal yang akan menjelang 2 hari lagi, saya menyusun sepuluh jari nak mintak maaf kat semua yang mengenali hamba hina ini. mungkin ada kata2 dalam blog nih buat kalian sakit hati ke, ape ke.


buat famly, saya mintak maaf andai tanggungjawab saya sebagai saudara kalian masih belum terlaksana.


buat cikgu2, maaf andai saya nih pemalas sikit. kalo ade keje sekolah yang tak siap. nota yang tak terbuat dek kebizian saya.


buat rakan2 sekolah rendah n sekolah menengah, maaf andai kata2 saya sering melukai hati kalian. sungguh, saya masih tak mampu untuk menjadi sahabat terbaik bagi kalian.


dan akhir sekali, saya tujukan maaf buat rakan2 MFB. maafkan sahabatmu andai diri ini tak pernah sekali pun berguna untuk kalian. semoaga lebih banyak perkongsian ilmu kat chatroom mampu mengubah diri kita ke arah lebih baik...


No comments:

♥...MENARIK...♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...