Wednesday, July 6, 2011

MIMPI YANG INDAH...

Sejuta harapan terus ku pertahankan


assalamualaikum. saya mulakan entry nih dengan sebaris lagu mimpi yang indah by mestica. 'sejuta harapan terus ku pertahankan'. herm...apa harapan kita sekarang ni?? ikot la pape kan?? yang penting, kita pasti ada harapan untuk hari esok..


mimpi yang indah tak datang bergolek. contohnya, korang ase nak masuk syurga. bukan senang2 je kan? nak masuk syurga nih ade 'tiketnya'. tiketnya tak de jula kat warung2 hatta hotel sekalipun. nak dapat tiket nye, kita kena wat banyak2 amal. kan?? so, inilah usaha korang untuk buat mimpi yang indah tu jadi kenyataan.


begitu jugak kalau nak dapat result yang tiptop dalam exam. bukannye senag2. bukan boleh main rasuah2. nak dapat, korang kena rajin. rajin tu bukan setakat usaha, tapi juga doa. dengan cara tu, insyaALLAH mimpi yang indah tu akan jadi suatu kenyataan.


No comments:

♥...MENARIK...♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...