Wednesday, July 13, 2011

JANGAN DIHINA NIQOB


assalamualaikum..


saya agak pelik kerana pada zaman sekarang ni, ramai yang suka sangat hina pakaian muslimah. argh!!! saya mungkin bukan seorang pemakai niqob, namun saya memang pantang kalau ada yang rasa niqob nih adalah satu pakai yang pelik, hodoh atau...ape2 je lah.


erk, teruk sangat ke pakaian nih??? bukankah yang tertutup iti sangat indah daripada yang terdedah sana sini?? at least, dorang tu boleh jaga pandangan lelaki yang bertunjangkan nafsu semata-mata kan?


ingatlah, kita nih hidup tak lama pun, so muhasabah diri. kita dan si pemakai niqob, mana lebih baik?? mungkin dorang tak baik sangat, tapi dorang tutup aurat bukan?? dah terlepas satu dosa tuh..so, muhasabah lah diri tu

2 comments:

♥...MENARIK...♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...