Saturday, June 4, 2011

KERANA AKU JUGA REMAJA

dengan nama ALLAH

assalamualaikum..


apa khabar kalian sume? hope sihat-sihat aja la..tak de la sakit. n ingat!!! sihat adalah satu nikmat daripada ALLAH yang MAHA PEMURAH.


KERANA AKU JUGA REMAJA...ya, kerana saya juga seorang remaja. perasaan itu adalah satu fitrah. tak perlu saya nyatakan perasaan itu kerana sudah pasti kalian sudah mengetahuinya. kan?


ada yang pernah melalui fasa percintaan. ada juga tidak. ada yang pernah patah hati. ada yang tidak. kan?


saya? jatuh cinta? argh!!! itukan lumrah. tapi bukankah kita dikurniakan akal? so, pandai-pandailah fikir yang mana burok, yang mana baik. ALLAH dah bagi bermacam nikmat kat kita. tapi kenapa tetap jugak nak langgar arahan NYA? herm...kerna kita bukanlah seorang yang maksum. betol tak?


KERANA AKU JUGA REMAJA...saya tahu apa yang kamu lalui. perasaan itu yang membuak-buak. tapi sahabat, jagalah hatimu, jagalah imanmu. agar kelak jadi pembelaan.

No comments:

♥...MENARIK...♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...