Monday, May 16, 2011

SELAMAT HARI GURU


dengan nama ALLAH

assalamualaikum warahmatullah hiwabarakutuh.


hari ini hari guru. saya sayang cikgu saya. ha3...skema sikit ayat. al-ala budak darjah satu kot? aiseh, tp saya masa standard 1 tak delah sebut macam tu kan?


untuk post kali ni, saya nak ucapkan SELAMAT HARI GURU kepada sume cikgu2 di seluruh negara terutamanya cikgu2 yang pernah mengajar saya.


kepada cikgu2 kat tadika: terima kasih kerana sudi mengajar saya n mengasuh saya masa kecik2 dulu. n bagi jaga makan minum sya kat tadika.


kepada cikgu sk penambang: tq jugak sebab mengajar saya mengenal ABC, 123 n pape je lah. tq sebab sanggup layan kerenah saya yang nakal. maklumlah, budak kecik kan.


kepada ustazah2 kat al-madani: syukran sebab dah ajar saya tentang ilmu dunia dan akhirat. di sinilah tempat saya mengenal alif, ba, ta. hu3...ustazah yang paling lama mengajar saya is ustazah yusnita. ehe3...usatazah yang kejap je ngajar say tapi kekal di ingatan, ustazah hasyimah. ish3,,, kemana lah ustazah pergi ye?


kepada cikgu2 smk puteri: tq kerana sudi mencurahkan ilmu dan melayan kerenah seorang remaja seperti diriku ini.


akhir kalam: SELAMAT HARI GURU

No comments:

♥...MENARIK...♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...