Saturday, May 7, 2011

DI SEBALIK KEPAYAHAN, DI DISITULAH KEKUATAN

dengan nama ALLAH...

assalamualaikum...


DI SEBALIK KEPAYAHAN
DI SITULAH KEKUATAN


tu antara lirik lagu mimpi yang indah by mestica..bagi saya ia amat bermakna. kerana saya, awak, dan semua tahu, di sebalik kekuatan itulah, kita membina kekuatan untuk menempuh dugaan yang lebih besar.


kalau kita rasa macam nak putus asa. ingat ye, kita masih ada ALLAH yang sentiasa di samping kita. mungkin kita sering tinggalkan ALLAH time senang, tapi ALLAH sentiasa ada. DIA sentiasa tengok kita. memerhatikan kita.


tak dinafikan bukan senang untuk cari kawan yang sanggup bersama kita time susah dan senang. kalau dorang pergi time korang susah, ALLAH ade k. mengadu lah pada ALLAH. ALLAH kan MAHA MENDENGAR. ye tak??


ehehe....setakat ni saje entry untuk kali ni. doakan saya succes dalam exam ni ok.amin!

No comments:

♥...MENARIK...♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...