Sunday, May 8, 2011

HARI UMMI


dengan nama ALLAH..

assalamualaikum wbt...


hari ni 8 mei...herm...hari ape yerk? ala, sume dah tahu la kan? hari ni HARI IBU! dah wish belom ibu, mama, ummi, mummy atau pape je lah, yang penting mak korang. belom? ish3...gi wish tuh, bukannya susah sangat pun. tak setanding dengan pengorbanan ibu kita tau.


cuba kita bayangkan betapa susahnya ibu kita nak lahirkan kita. herm...sakit tu. sakit sangat2 tau(ehehe...cakap macam dah ade pengalaman pulak dah). ibu kita tu bertarung nyawa nak lahirkan kita tau. tapi bila dh besar, mulalah rasa hebat, ibu pun nak lawan kan? herm...nauzubillah


agak-agak apa lah seorang ibu harapkan daripada anaknya yang dikandungkan selama 9 bulan 10 ari ye? herm, ibu pernah tak mintak duit sebab nak suh kita ganti duit yang dia guna untuk besarkan kita? pernah tak dia mintak hadiah yang bukan2? tak kan, ibu ni dia cuma nak tengok kita berjaya dunia akhirat saje. tak lebih dari tu.


akhir kata, SELAMAT HARI IBU TO MY UMMI 'N' SUME INSAN YANG BERGELAR IBU DI DUNIA NIH. tak lupa gak kepada ibu2 kepada anak kucing especiallay t-rah dan raihan. miah, nok pegho gop ko? ha3.

No comments:

♥...MENARIK...♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...