Friday, April 8, 2011

PENGEMBARAN KE RUMAH CIKGU

dengan nama ALLAH...


assalamualaikum...


alhamdulillah. tercapai jugak hajat nak jumpa cikgu saya. my lovely cikgu sejarah, cikgu majidah. cikgu yang sporting, baik hati, klako, macam2 yang istimewa tentang cikgu ku ini.


saya kan dah lama tak jumpa cikgu. so, macam-macam la nak diceritakan kepada cikgu. dari hal keje kursus, sampai kepada hal2 kelas yang perlu saya uruskan sendiri.


sebenarya, tujuna ke rumah cikgu bukanlah untuk saje2, bukan untuk borak. tetapi untuk pegi tengok baby baru cikgu. sebelum sampai rumah cikgu tu, fuh!! memang berbelit-belit la jalan tu. lalu sini, lalu situ. sampai tersesat. tapi alhamdulillah, sampai jugak.


moral of the story:
usaha sampai berjaya. malu bertanya sesat jalan.
apa kaitan dengan citer ni? lu pikir lah sendiri.


No comments:

♥...MENARIK...♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...