Wednesday, April 27, 2011

HIKMAH..

dengan nama ALLAH..

assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh..


alhamdulillah. jogathon hari ni berjalan dengan lancar. walaupun sebenarnya saya agak letih.


jogathon tu saya tak tahu lah berapa kilometer. tapi memang sangat kesian kat kaki ni. letih, lenguh, sakit. maklumlah, dah lama tak exercise.


masa dok tengok persembahan tadi, tetibe aje kaki saya ni jadi 'krem'. sakitnya hanya ALLAH yang tahu. rasa nak jerit kuat kuat aje tadi. tapi tak de lah sampai buat macam tu. sebenarnya tu lah akibatnya tak nak warm up dulu.


tapi sebenarnya, di sebalik kesakitan tu, ALLAH nak bagi something rupanya. ehehe... alhamdulillah, i got a hamper. he3..


conclusion di sebalik kisah saya di atas ialah, kita jangan mengeluh kalau ALLAH bagi kesakitan pada kita. mungkin ALLAH dah rencanakan sesuatu yang hebat baik untuk kita satu hari nanti.

No comments:

♥...MENARIK...♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...