Monday, December 6, 2010

BLOGWALKING

dengan nama ALLAH




assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh. semalam saya ade la blogwalking. almaklumlah, dah tak de kerja nak buat, so tu aje lah kojenye. sambil-sambil tengok gaya penulisan orang laen. boleh jugak ambik inspirasi daripada dorang tu...




macam-macam gaya ada. memang bez la. tapi kalau blogwalking ni, tak boleh lah nak buat selalu. nanti jadi boring pulak. jadi dah tak sonok. sebab tu la saya ni jarang blogwalking. sebenarnya, saya agak tertarik dengan gaya penulisan seorang blogger ni. pada pendapat saya, dia ni ada stail tersendiri. nama apa dah blog dia. tak ingat lah. tak ingat nak follow. tapi memang best la.



sambil-sambil tengok gaya orang menulis. saya pun tengok-tengok dorang punya background. fuhh!!!! memang lawa la. memang tak boleh lawan la. saya nak buat jugak macam tu, tapi masalahnya, tak pandai la pulak. kalau ada orang nak ajar, saya sangat berbesar hati lah. walaupun saya dah lama dengan blog ni, tapi still tak pandai. eh, lama sangat ke?? tak kot. tak sampai setahun lagi.




ok. setakat ni sahaja entry saya pada kali ini. kalau ada masa, insyaALLAH bersua lagi lah kita...
wasssalam...♥

No comments:

♥...MENARIK...♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...