Friday, October 22, 2010

TIP BELAJAR DARI NADHIRAHH...CEWAHH!!!


dengan nama ALLAH...


assalamualaikum pembaca semua...semuanye sehat tak??harap2 sehat...insyaALLAH...^_^
hari ni, saya nak bagi beberapa tip untuk belajar...

1-jangan sesekali cakap SUSAH atau PAYAH dalam belajar...walaupun apa yang dipelajari tu susah, jangan cakap susah...cakap senang jer...insyaALLAH akan senanglah ia...*cewahh!!!


2-apa2 yang susah tu, try lar buat sendiri. jangan nak bergantung sangat pada orang lain...kecualilah kalau memang dah tak pandai sangat tu,. dah abis ikhtiar dah. then, baru boleh mintak tolong orang laen..


3- siapkan semua kerja sekolah!!!


4- jangan sesekali biadap dengan cikgu..,.INGAT TAU!!!


tu je lar tip dari aku, kalau nak lagi, cari sendiri lar kat web laen...ok2...wassalam

No comments:

♥...MENARIK...♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...