Wednesday, August 18, 2010

HARI PENUH KEKALUTAN....




hari nie merupakan hari yang penuh dengan kekalutan buat diriku...macam-macam yang terjadi pada hari nie....ku tempuh segalanya dengan segala kudrat yang ALLAH kurniakan buat diriku, hambaNYA yang lemah...serba kekurangan....


masa kat sekolah tadi, aku kena buat oral BI. arghh!!! sungguh mendebarkan...tap, aku buat tak tau jer kat prasaan yang satu tu...tak nak aku biarkan perasaan berdebar menguasai diri...tak nak!!! memang takut wohh!!! tapi ALHAMDULILLAH, dengan izin ALLAH,semuanya berjalan dengan lancar...and thank you to my dear friend deq trah, coz tolong kak dhirah masa present tadi... kak dhirah sangat-sangatlah menghargai pertolongan deq trah tu...kalau tak de deq trah tadi, tak taulah apa yang akan terjadi...thank you sangat deq trah...sayang adeq akak nih...
ha3!!!


dan hari nie jugak, aku terpaksa bertungkus-lumus menyiapkan kerja sekolah penulisan...nasib baiklah speed otak aku tengah laju...so, kerja pun siap dengan cepat..express gitu...kalau tak siap, alamatnya menyesal tak sudah lar...ha3...



next week pulak, kena deklamasi sajak...kat dalam kelas jer...tapi still takut...sebab kena tengok muka budak-budak kelas aku...ha3...tadi pun ada orang yang dah deklamasi sajak...lucu betul r...especially masa miah A.K.A kak rasya deklamasi...ha3...aku gelak habis...kecian pulak kat kak rasya rasanya...tapi, bez lah nyakat kak rasya...nanti time aku, aku tak taulah apa yang akan jadi, arghh!!!tak kisah lar..jadi lar ape pun...


setakat ini sahaja entry aku untuk kali nie. bertemu lagi di lembaran baru. aku buat entry nie pun sebab kak rasya ngan adeq trah suruh buat..diorang cakap yang aku tak buat entry baru, tak tau nak baca apa kat blog aku yang sedia usang nih...ha3...
assalamualaikum sume




No comments:

♥...MENARIK...♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...