Sunday, August 15, 2010

F4E( friends 4 ever )




ahli kumpulan...
nadhirah = d-rah
amirah = miah
raihan = rehan
athirah
= t-rah


ketua kumpulan...
sape2 jerk...sume pun boleh


mula ditubuhkan...
waktu sains, 15/08/10


tempat berpusat...
2amanah, smk puteri, kota bharu, kelantan, malaysia, bumi, bima sakti, alam ciptaan ALLAH


aktiviti seharian...
-berbual-bual ( bukan bergosip ok )
-study sama2
-hmm...macam2 lagilah


yuran pendaftaran...
rm 0.00


yuran bulanan free of charge


maklumat pasal F4E
diasaskan oleh seorang insan yang bernama nadhirah binti mohd nashit dengan persetujuan semua ahli yang lain. ahli group ini sangat terhad. iaitu hanya 4 orang. terdiri daripada 4 orang sahabat yang begitu akrab. ahli yang paling tua ialah rehan, diikuti oleh miah, d-rah dan yang paling bongsu ialah t-rah. perangai ahli ni lebih kurang sama jerk. kami semua tersangatlah gedix...tapi gedix2 kami pun ngan kaum hawa jer..diulangi ya..KAUM HAWA SAJA...tapi, tak de lah smpai lesbian... we don't like lesbian... kami jugak tak suka bercouple, tak macam remaja2 yang lain 2... sebab, kami tahu yang COULE 2 HARAM... So, memang kami tak kan couple... prinsip kami, SAY NO 2 COUPLE... HAHAHA... itulah serba sedikit pasal F4E

7 comments:

wawa najwa said...

comey nyo..!!!rndu la sno...
snie pon ade geng gop...nmo ZANUSA...spotim sep2 nie...tpi spotim sno ag..kem slm syg n rndu sep2 nie deh...kto ore rndu semo

nadhirah said...

i'ALLAH wawa...
oghe rndu dio ug0p...
zanusa??
wau!!!
chanteq...

Anonymous said...

bukan F4E tapi F4I...new group..!
F4I=FRIENDS 4 ISLAMIC

nadhirah said...

x lh...
F4EI = FRIENDS 4 EVER ISLAM
bru btul

wawa najwa said...

sume comey...

nadhirah nashit said...

yup
tpt skali wawa

wawa najwa said...

hehe.....ore rndu dyo!!

♥...MENARIK...♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...