Friday, July 23, 2010

SENTIASA DALAM INGATAN...

msa umur aku lebih kurang 4 atau 5 tahun gitu>> aku dapat mimpi yang buruk....ohh...sampai terjaga dari tidur dan terus nangis....

november/disember 2005>> first time naik flight....masa tu nak pergi sabah...boring gak naik lama2... tapi memang best...

disember 2005>> time aku tengah main polis2 dengan sepupu aku, kepalaku terhantuk sehingga berdarah....arh.....tapi....langsung tak sakit....but still crying....hi3....sebab panik....dan pada hari tu, aku telah ke sebuah klinik dan menerima beberapa jahitan....tang paling best...aku dapat mc...2 hari pulak tu...he3...abang dan adik aku jealous woh....

januari 2007>> masa tu, doktor muda baru bertapak di sekolah aku, dan akulah antara orang terawal menyertai kelab doktor muda...doktor muda is da bez...

november 2008>> result upsr keluar.... juz got 4a's 1 b...sedih sangat...

januari 2009>> mula melangkah ke sekolah menengah.....kenangan yang sangat manis.....

april 2010>> second time naik flight....untuk menghadiri perkahwinan sepupu aku.....ramai jugak family aku yang naik flight masa tu...dalam 15 orang lar....

No comments:

♥...MENARIK...♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...