Friday, July 16, 2010

HIDUP BERCOUPLE


couple ni best sangat ke???? erm.....tak taulah...kadang2 aku rasa jugak nak couple, tapi....sorry ok. perkataan couple tak de dalam kamus hidup aku. ramai kawan aku yang couple sebenarnya. termasuklah best friend aku sendiri. diorang cakap best woh couple. tapi, aku rasalah couple ni tak de lah best sangat. kadang2 tu menyusahkan aje. lagipun but ape nak couple??? macam tak de benda lain ke nak buat. asyik2 couple, couple dan couple.

aku kan remaja, so. aku ada lar terfikir nak couple. tapi... bila difikirkan balik... couple ni langsung tak ada manfaat. mesti nanti lagi susah nak fokus untuk study. dah lar aku ni jenis yang susah nak fokus masa belajar. kalau lah aku couple, mesti lagi susah kan???

couple ni haram ke??? ada orang cakap haram. ada orang cakap tak sebab kita bukan buat benda yang tak senonoh pun. couple jer kan?? ish3..... tapi bagi aku couple tu HARAM. berdosa. sebab ia melibatkan hubungan perasaan antara wanita dan lelaki yang tidak sah dan tidak dihalalkan oleh syarak.( eh, betul ke apa yang aku cakap??? lantak je lah)



HIDUP COUPLE
-CEMBURU-

HIDUP SINGLE
-BORING-

HIDUP STUDY
-BEBAN-

HIDUP SKANDAL
-BERDOSA-

HIDUP BERUMAH TANGGA
BLA LAGI???
HAHAHAK

(from: best friend forever aku, sina)


1 comment:

nia shamsudin said...

hidup kapel ?? hmm... ni bergantung pada hak individu... nk ckp pe pasal kapel... nia pun kapel gak... tp alhamdulillah... until now ok... xde pe pkr brk yg blku... kapel or x... yg pntg kena pndi jge diri... tu je... x semestinya x kapel hdp tu ok.. ade sesetengah yg x kapel tu pn sme je... pasai apa ?? pasal depa bkwn ngan org yg bkn2... tp td nia dh ckp... yg pntg kena jge diri... tu je... bgus ar kmu x kapel... tp ingt... jgn pndg rndh kt org yg berkapel... kerana ??? kelak satu ari t Tuhan akan balas balik pe yg kita ckp... wallahu'alam... :)

♥...MENARIK...♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...