Thursday, June 24, 2010

SAYA SEORANG 'BLOGGER'

assalamualaikum pembuka bicara. ya!! saya kini seorang blogger. setelah sekian lama blog ini wujud, kali nie baru lar tergerak hati saya nak taip 'benda' kat blog nie ( sebenarnya dah lama nak taip kt blog nie, tapi x pandai, he3) tarikh 23\6\10 merupakan tarikh keramat buat saya coz pada tarikh inilah saya mula meneroka blog saya nie. kewujudan blog nie disebabkan oleh oleh rasa 'suka-suki' saya jerk. yelar, dah tengok ramai kawan fb ade blog sendiri, saya pun jadi teringin nak ada blog sama ( ish3...ape lar saya nie...tiru orang lain pulak dah) blog nie sebenarnya banyak berkisar tentang hidup saya jer.

insyaALLAH kalau ada masa, saya akan cuba luangkan masa untuk blog nie. rasanyer ada x orang baca blog saya nie?? ntahlah kn?? kalau ada ALHAMDULILLAH. kalau x de, saya sorang je lar yang baca. ni lar orang kata 'SS'( syok sendiri) erm... ok lah. setakat nie saja 'post' saya kali ni. bye.

2 comments:

cahaya kebahagiaan said...

mestila ade org bace blog awk ni kalau awk bagitahu diorang...kalau awk beritahu mesti ramai yg bace b;og awk ni..kalau boleh tambahla skit article2 yg b'faedah..saye pun ingat nak buat jugak blog sendiri tapi,x tahu mcm mane nak buat..boleh awk bagitahu saye..

nadhirah said...

erm.....sy nie bkn nyer pndai sgt buat artikel....
hntm kromo jerk.....
eh.. cahaya kebahagian 2 bkn ke nama blog??
seng jerk buat blog...
klik jer kt sign up..
erm dh ade org baca blo nie sbnrnye
diorg bru jer baca
anyway....thanks lar sbb sudi komen
kalau awk ade artikel menarik
boleh lar bg tahu sy
boleh lar saya mskkn dlm blog nie
hehehe

♥...MENARIK...♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...